tisdag 13 maj 2008

Lill-sjöjäveln

OK, den 31 maj kör jag 12,5 milsrundan, lagom uppmjukning innan VR. Ska någon mer med så börjar det bli dags. Hittills vet jag att Björn i mitt hus och hans kompis ska köra.
Nedan anmälningstext hämtad från RS hemsida:
www.ringsjonrunt.se/

/Capitano


Anmälan och betalning
Anmäl Dig enklast via internet tryck här efter Du har läst nedanstående.
Ordinarie Startavgift
fr.o.m.6/5 350:-
Samtliga deltagare som har anmält sig och betalt före den 13 maj, hinner få bekräftelse på sin anmälan och får startkort med startnummer hemskickat under vecka 21.

Sista datumet för anmälan genom internet är den 26 maj

Alla som anmälde sig före den 6/5 får en
Ringsjön Runt T-shirt!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag e la anmäld sedan länge juu.
Jobbet sponsrade hälften av startsumman.


Kris(o)

hogstasovjet@ckrm.nu sa...

Något för Knutas?
Som ju mer eller mindre tillhör samma jobb?

/C

piccolo sa...

Tja, varför inte? Jag är med.

/Piccolo

hogstasovjet@ckrm.nu sa...

Kult!
Hur är det med resten?

/C

Plast sa...

Jag är off...
/Plast

hogstasovjet@ckrm.nu sa...

Det är ju synd Plast eftersom den enda skillnaden mot när vi cyklar annars är att vi dels inte behöver bekymra oss alls över vart vi ska ta vägen, att det finns depåer med lite påfyllning här och där samt att vi får en snygg-plakett och möjlighet att chilla med Oldsberg på målområdet. (Och vill man inte det så kan man ju låta bli?)

/c