tisdag 29 april 2008

Snygg, snyggare, jersey

Så var det dags att öka snüggo-fatorn på klubben rejält. Inom kort går en beställning till Portland, USA på en uppsättning tröjor av finaste merino-ull (och liiite syntet). Modell och färgställning som den här:


Tröjorna tillverkas alltså av Australiensisk ny ull och broderas i två rader med CKRM/ Brutti, sporchi e cattivi (alltså: fula, skitiga och elaka).
Givetvis är det öppet för såväl medlemmar i klungan som vänner, supporters och esteter i största allmänhet att hänga på beställningen. Priset kommer preliminärt att landa på moderata 450-500 kronor inklusive frakt och rubbet (om vi beställer över tio stycken). Tack, snälla dollar-kurs.

Anmäl intresse här så återkommer jag med ett exakt pris när jag vet hur många tröjor jag ska beställa. Så tar vi det där med storlek och sådant då.

/Stambecco

15 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är man sugen på en sådan! Jag är givetvis på.

/r

hogstasovjet@ckrm.nu sa...

Också på som sagt.

/c

Anonym sa...

Likaledes...
(Tack Jonas för tipset, du är välkommen anytime för cykeltur och kvalitetsbira).

P.

Anonym sa...

Jaa åsså!

Kris

Anonym sa...

Alltså - klockren ide. När är deadline? Måste kolla hur det ser ut i kassan...

http://jespersundewall.blogspot.com/2008/04/modernt-kontra-retro.html

hogstasovjet@ckrm.nu sa...

Deadline kommer upp här under detta inläggs kommentarer så snart vi har fått ihop 10 st., dvs förhoppningsvis snart … och stadd i kassa är ingen (förutom de där anställda typerna ;–)

/c

Plast sa...

tio-strecket är passerat. Snabbt som attan. Det har kommit några beställningar utanför boggen. Men vi håller några dagar till och samlar eftersläntare och ludditer som inte läser bloggen...
Återkommer med exaktare pris.
/
Stambecco

Anonym sa...

Hej gott folk!

Jag är intresserad av tre stycken.

/Piccolo i Neukölln

hogstasovjet@ckrm.nu sa...

Piccolo, we love u (liebst dich), tre stycken knäcker.
(F.ö. är du grym i klungan, häng med nästa VR, snälla?)

/C

Sånger från nedre botten sa...

Ni kommer att bli den snüggaste CK:n i hela Skåne. Finns det nåt hedersmedlemskap (där en tröja ingår) som tack för tipset?

Keep on rollin

Anette Kiss sa...

Sätt upp mig på en också. Sedan kommer det där med att gissa storlek också. "Fit will be a medium rider fit". Jo, tack för det. Då blir ju allt mycket lättare... Snyggt blir det i alla fall :-)

Anonym sa...

Mer ull till folket. Sätt upp en på mig också.

Markus F sa...

Nog tycker jag att en CKRM-tröja borde finnas i min garderob.
En tröja till Farbror Maskros alltså!
(Portland är bra. Har två redan innan men det kan ju vara kul med någon annans design)

Anonym sa...

Troligen har beställning redan lagts men annars är jag lite lagom sugen.

/ Pontus

walbergpontus@hotmail.com

hogstasovjet@ckrm.nu sa...

Sorry, om du läser vidare under rubriken Fortsatt ful den 4 maj, så ser du att det aldrig blev någon beställning och varför.

/C