fredag 18 april 2008

Amstel Gold Race …


… ska vi ju inte cykla på söndag (visas på Eurosport kl 15.15–17.00) men dock Malmö-Trelleracet tänkte jag. Har förstått att folk i allmänhet (och kanske Stambecco i synnerhet, ety han ikväll är på sin första personalfest någonsin) är mest benägna just på söndag – fint väder lär det ju bli också. Så, samling kl 12 på Södervärn återigen. (Vid återbud gäller denna gång närmast utträde ur klubben!)

Och inte fan är det nått fel på Amstelbiran för övrigt, nått liknande tar vi på På Besök efter det hele, i alla fall jag.

Förresten kanske jag tar en mycket stillsam och kort runda imorrn också, bara för att hålla igång benen lite, haka på någon i sådana fall?

/C

6 kommentarer:

Unknown sa...

Det är ju så mycket cykellopp nu för tiden att man knappt hinner cykla själv. Kanske på ett sätt tur att comhem ägs av den amerikanska vapenindustrin så att de åtminstone tagit bort cykeln ur basutbudet.

På söndag drar vi till Halden för att köra Velodrom och dricka vin i stället för å se på teve.

PS. ComHem ägs av Carlyle group och Prividence Equity. Ett par av världens godaste företag.

Plast sa...

Amstel... ahhh.
Det är sol och vänner och Grekland. När Fix-bryggeriet konkade - efter en fet korruptionsskandal - köpte Amstel rubbet och bryggde samma läsk. Jag är helt på.
Och Söndag. snabbt, långt och hårt.
/
Stambecco

Anonym sa...

Ja, räkna även med mig på söndag. Det är verkligen dags att kolla om det går att rädda Sveriges sista velodrom.

/Piccolo

hogstasovjet@ckrm.nu sa...

Ja jävlar, det kan bli rekord imorrn:
Jag, Plast, Kris, Alm, Peter, Knutas, Piccolo, Björn samt Björns kompis – en grym klunga. Ev. kan vi snitta 35 km/h om vi håller ihop rullen?

/o

Anonym sa...

För min del blir det inget imorgon. Har inga skor ännu och riskerar att sinka ner klungan. Återkommer snart så fort fulskorna har kommit.

//Kris (o)

hogstasovjet@ckrm.nu sa...

Kom igen, skor or not, vi hjälps ju åt. Har du tid och möjlighet i övrigt så bör du vara med i vilket fall.

Det ska ju generellt vara kul, dojjor or not.

/C