tisdag 22 maj 2007

Om kvällen får den late brått...


Är det dags att panikträna inför Landskrona runt? Vem har anmält sig? Jag har inte gjort det men det ska ju gå att göra på plats. Läs mer här.

Oavsett vad tänkte jag ta mig ut en sväng framåt fem-sex i kväll. Vill någon hänga på så hojta till.

Bilden föreställer för övrigt min gamla, gamla Peugeot som krashades för ett par veckor sedan. Säsongens första krash. Och förhoppningsvis också den sista... Tvi, tvi, tvi... Ta i trä... Och så vidare.

/r

6 kommentarer:

hogstasovjet@ckrm.nu sa...

Jävligt fräck och innovativ design på den gaffeln. Kan man beställa? Den ser liksom ut att förebåda mjuk och lite skönt gungig cykling.

Att hojja i dag funkar inte för min del ety sonen har fotbollsträning kl 18 och dessförinnan vill jag hinna med åtminstone tre korrsidor. Hoppas någon annan kan.

Jag har inte anmält mig heller men loppet ska jag köra om jag så får göra det själv.

/C

hogstasovjet@ckrm.nu sa...

Hittade f.ö. ett lopp till – 75 km i Malmös omnejd den 10 juni. Några som kallar sig klubbencyklisten.nu anordnar det hela. Läs mer här:

http://www.klubbencyklisten.nu/index.php?option=com_content&task=view&id=13&Itemid=48

/c

u sa...

Det är väl Husiesvängen som jag la upp info om tidigare? Är tjockt upptagen både den nionde och tionde så det kan jag glömma i vilket fall som helst...

/r

u sa...

På Ritter Classics sidor (som för övrigt går av stapeln den 17:e juni) kan man läsa nyttiga träningstips för oss som tar ensamturer.

Träningstips

Ritter Classic verkar vara ett kul lopp. De första 85 km går efter följebil som håller 28-30 km/h. Sedan följer fem minuters paus och därefter fri fart de återstående 33 km (i en jättelik mastodontklunga troligtvis eftersom alla startar samtidigt).

/r

Plast sa...

Jag sitter med en filmkomprimering och tittar på en boll som snurrar. Den har gjort det en timme nu och kommer väl att hålla på ett par timmar till...
Men jag tar gärna en sväng senare om inget kukar ur fullständigt (data... bajs).
Kanske ses i Lomma och köra norrut?
Vi hörs senare.

Hils
plast

u sa...

Lomma må det bli. Vi höres senare.

/r