onsdag 9 maj 2007

Fadd

Är det ENDA som betyder något i den här delen av världen råkall kommersialism och skakigt tunn yta?
Är ALLA idioter?
Och hur insyltad och idiotisk är jag själv?

”Här ska sex miljoner shoppa” lyder rubriken till denna länk som handlar om nybygget på Triangelns parkering.
http://sydsvenskan.se/malmo/article237446.ece

Que? I Malmö? Hur då? Vem beräknar sånt?
Det kanske är där ungarna ska hålla till, och dom hemlösa?
Jag får redan en mycket fadd smak i munnen när jag ska handla något inne på Triangeln eller vilket köpcenter som helst.
Kan man dö av fadd smak?
Kvävas?
Var är VÄRDIGHETEN i det?
Det känns ju för fan som man vadar i skit.
Och det kan man högst sannolikt dö av.


/Capitano

1 kommentar:

Tony Soprano sa...

Tung i huvudet är vad jag blir i dessa "Mammons tempel". Tänk om det hade byggts en cykelvelodrom istället för dessa könslösa center.
Men jag är inte bitter för nu sätter Girot igång, härliga tider!Monte Zoncolan 22%lutning! och mål uppe på toppen .Jag längtar som ett barn på julafton! Tror stenhårt på"Il piccolo principe"
Cunego i år.ha det Pantani:)