fredag 19 september 2008

CKRM:s fasta lördagscykling


I morgon är det åter dags för cykling, som vanligt kl 13 från Södervärn, rundan bestämmer vi på plats. Återbuden haglar, men nästa lördag den 27:e, verkar det som om vi kan få till en ordentlig klunga i alla fall och kan vi komma upp på över tio pers så vore det ju apkul. Dessutom sänds VM i linjelopp söndagen efter i sin helhet! För hugat intresserade öppnar jag upp för att kolla hemma hos mig. Om Bettini vinner blir han den enda som nånsin gjort det tre år i rad - jag sätter några spänn på det.
(Anmäl er gärna här, speciellt inför nästa helg, blir vi många är det ju kul att lägga upp en schysst runda i god tid.)

/Capitano

Kakfest i klungan, Paolo, som har råd, bjuder.

5 kommentarer:

hogstasovjet@ckrm.nu sa...

Pontus (Bambino) & jag fick i alla fall en liten fyramilsrunda i benen idag, trevligt värre.

/C

Anonym sa...

Den här lördagen dyker iaf jag upp. Massiv klungkörning önskas. Med hopp om god tur.

/Bosco

hogstasovjet@ckrm.nu sa...

Som det ser ut nu blir vi Bosco, Bambino, Den gröne jätten och troligen Stambecco och Kahmir plus jag. Compagno är i Ukraina. Kommer det fler är det ju naturligtvis bara en bonus. Tyvärr kan vädergudarna surna till, och om det inte regnar men blåser som fan, kunde vi ju ta tåget nånstans för att cykla hem i medvind?

/C

Anonym sa...

Kunde vi skjuta fram det till 12.oo?

/Bambino

hogstasovjet@ckrm.nu sa...

Dilemmat med att ändra tid, när den nu är offentlig i och med bloggen, blir ju att det kan dyka upp folk från andra klubbar osv. och då är vi inte där.

Kan du inte haka på vid 13 och sedan haka av när du måste?

Tänkte vi bara kunde köra enkel medvindscykling västerut mot Skurup eller vidare så långt man har tid och sedan ta tåget hem. Där finns ju flera stationer längs vägen.

/O