onsdag 13 augusti 2008

SILVER!


CKRM gratulerar smålänningen Gustav Larsson till OS-silver i tempo och naturligtvis även Emma Johansson som också tog silver i linjeloppet.
GRYMT GRYMT GRYMT. Två medaljer hittills i detta OS och bägge i cykel! Dagens tävling var ruggigt spännande speciellt som Gustav efter två tredjedelar av loppet faktiskt låg etta. Dock var Cancellara inte oväntat alltför stark i den sista utförslöpan. Otroligt kul ändå att Gustav gjorde så bra ifrån sig. Stort grattis!

Idag bär jag min Vätterrundanmedalj hela dagen till Gustavs och Emmas ära.

/Capitano

4 kommentarer:

Dan Stenqvist sa...

När får vi se dig på onsdagsspurten? Hade varit en ära att få ligga i ditt hjul!

Snarkus sa...

Ja, CKRM, representera mera! Vi saknar er på torsdagarna också :)

Plast sa...

I dagens sydis väcker Anja G frågan som alla verkar skygga för. Hur rena är silvermedaljörerna? Egentligen bryr jag mig inte så jävla mycket om vad folk stoppar i sig eller vem som byter kroppsvätskor med vem, men ändå...
Big Up, Anja.

/Stambecco

hogstasovjet@ckrm.nu sa...

För fan, vi kommer när vi kan. Onsdagsspurten visste jag tyvärr inte ens om (ursäkta). Och på det där kafferacet med Pista blev vi ju rastade så det yrde (även om vi körde vilse) och det är ju aldrig kul. Jag skulle gärna (precis som Gustav som var på OS-banan redan i november förra året) kolla in den runda jag ska köra fort på innan jag kommer dit första gången. Kan ni rita upp den via eniro på nått sätt, med de olika spurtvarianterna inlagda?

Och Stambecco trodde jag visste att svenskar ALDRIG är dopade, förutom sällan …

/C