fredag 15 augusti 2008

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tänkte vi på samma sak, samtidigt? Snyggt, jag printar ut några.

/r

Anette Kiss sa...

Varför läser jag det här klockan 14,30 på lördagen? :(

Ja, ursäkten är åtminstone att jag har varit ute på en strålande vacker cykeltur.

Nu står ni säkert och kreerar något vackert :)

/ BobSvampFyrkantdjävulen

Plast sa...

Anette,
vi hänger lite på lördagsplan i morgon (söndag) med våra sorgkantade naglars avkomma. För att du och andra ska få kika på vad det blev och för att vår systerklubb - syjuntan Bravo Beröm - gör sin grej på Camp Eco från elva och framåt. Lappa och laga är deras mission. Hål i cykelstrumpan? Kom dit...
/
Stambecco

Anette Kiss sa...

Hemkommen från Bjäre Runt så inser jag att jag återigen har missat något (faktum är att jag har hål på cykelstrumpan som användes idag).

I och för sig har jag inte missat bilderna på bloggen :)