söndag 29 april 2007

Just for the record...


Vill bara meddela att jag idag cyklat en trevlig liten runda på drygt tre mil (i minsta laget, jag vet, men andra plikter kallade) som starkt kan rekommenderas. Åtminstone de första två milen (hemfärden via Hjärup-Åkarp-Arlöv är kanske inte den roligaste) som gick på schysst landsväg med ringa trafik.
Inför nästa helg vill jag också meddela att jag bara finns tillgänglig för ev. cykling på lördag eftersom jag har pojkarna på söndag. Vore kul om vi kunde få ihop några stycken, kapten har väl förhoppningsvis fått ner sin nyvunna kärlek vid det laget.
Ha en bra Valborg-1:a maj om vi inte ses.

P.

2 kommentarer:

hogstasovjet@ckrm.nu sa...

Personligen anser jag faktiskt att mängden mil per gång spelar mindre roll, det viktiga är att cykla så snart tillfälle ges. Men självfallet är det ju kul att hålla reda på hur mycket man tllryggalägger. Right on, Jando.

/C

Plast sa...

En sväng på lördag skulle passa utmärkt. ÅKer till Paris på söndag för att göra en halv cykel/vinprovarresa = jag kommer att dricka sjukt mycket vin och heja på Rojal i presidentvalet...