onsdag 22 augusti 2007

tingeling!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Oh, vilket fint program! Jag cyklade hit för snart tvaa veckor sedan och har jobbat och hängt runt sedan dess. Jag har inte gjort saa mycket cykelrelaterat om man undantar cykelturerna till Strandbad Müggelsee, men jag var i alla fall paa Keirin häromdagen för att studera cykelkeps- och väskutbudet.

I princip mitt emot U-Bahnhof Warschauer Straße finns en liknande liten butik med gamla landsvägscyklar och cykeltillbehör som kan vara värd ett besök om man ändaa är i närheten. Jag vet inte vad den heter, men om man kliver av paa Warschauer Straße och sedan gaar ner mot Spree och Keirin, saa kan man inte missa den.

Jag aaker upp till Malmö igen paa söndag morgon, saa tyvärr hinner jag inte med stortinget, men jag har paa känn att ni klarar er rätt bra ändaa. Sommaren är slut nu för min del och det är dags att gaa till frisören. I gotta cycle to keep from crying, som en amerikansk soulsaangare nästan sjöng en gaang, saa vi ses, räknar jag med.

Viel Spaß und bis demnächst!
Piccolo