söndag 26 augusti 2007

BERLIN – not!


Skulle ju varit i Berlin
Skulle ju

Men trots Schengenavtalet, som ju går ut på att man inte behöver pass för att komma in i länder som skrivit under detsamma, så sket sig hela min resa pga att mitt pass gick ut nu i maj.
Inte heller mitt nyligen förnyade EU-körkort funkade som giltigt leg eftersom – även om det står ”Sverige” i hörnet – tydligen inte visar att jag är just svensk. Länderna skiter ju i passet, men flygbolaget (fuckin Easyjet) nöjde sig inte.

Hade jag varit i resterande gruppetto så hade jag röstat för en ny kapten.
Vi får väl se när de kommer hem …

Nu går jag på den nya sportbaren, som f.ö. är ett tips, mittemot Möllans ost för att se MFF få storstryk av AIK.

/En MYCKET frustrerad
Capitano (än så länge…)

1 kommentar:

Plast sa...

Skutan utan kapten...
Det måste vara därför jag vinglade en smula igår kväll...

miss U