tisdag 25 mars 2008

CKRM rekommenderar... JZ Mek


Om det inte redan är gjort så är det väl dags för hojen att få sin årliga smörjelse inför säsongen. Antingen gör man det själv eller så lämnar man in den. Jag lämnade min hoj för översyn till JZ Mek och det stället kan jag varmt rekommendera. Jozef (på bild) levererar utmärkt service till rimligt pris. En klar femma i CKRM:s mekaniska protokoll! Det är också hit ni ska vända er om ni behöver få hjul byggda.

Hans verkstad ligger en stenkast från Amiralsgatan halvvägs mellan Nobeltorget och Rosengård. Hemsidan finns här. Karta hittas här.

Nu är det bara att hoppas på lite mindre snöande och några fler plusgrader så att man kommer ut på landsvägen någon gång...

/r

2 kommentarer:

slider sa...

JZ Mek har jag hört mycket gott om. Hade en kollega med 22 Vättern-rundor på raken. Cyklar 16-18 mil i veckan, och har JZ till all sevice. Lär vara regionens bästa hjulbyggare

hogstasovjet@ckrm.nu sa...

Helt klart bäst som sagt. Han cyklar själv 500 mil/år. Jag tar dit min hoj på onsdag för lite allmän genomgång.

Levins i Staffanstorp tipsade om honom för deras cykelklubb använder honom för all hjuluppstyrning.

/Capitano