torsdag 7 juni 2007

Kallelse till Års-stämma


Helgen 25-26 augusti håller CykelKlubben Röda Möllan ting i Berlin. Samtliga medlemmar och hang-arounds är inbjudna.
Förutom sedvanliga preludier och korridormygel kommer det att avsättas generöst utrymme för den hågade att ta del av stadens kulturella utbud och beblanda sig med lokalbefolkningen.
Boendet är gratis och kollektivt i folkets anda i Stambeccos kvart i det sensommarfagra Friedrichain.
Resa fixas på egen hand. Jag kommer att vara i Berlin från onsdag till tisdag så den som vill förlänga helgen är varmt välkommen att göra så.
Tre flygbolag slåss om att frakta billigt (easyjet, sterling, airberlin) och för den hugade finns givetvis säffle-bussen. Det ryktas också om ett billigt tåg från Köpenhamn, men det vet jag inte så mycket om. Att packa en bil är också ett alternativ så klart.
I den bästa av världar kommer vi att kunna hyra fixed och leka i Velodromen ett par timmar. jag har fått lite olika bud om huruvida det går men återkommer i ämnet.

Rent tysk hälsning
Plast

8 kommentarer:

Kashmir sa...

Ett kallelse som helt enkelt inte går att förbise. Man tackar för inbjudan.
Nu gäller det bara att skaffa sig en hang-around.

P.

Anonym sa...

Ah, ganz schön! Då gäller det bara att se till att man är ledig under helgen och däromkring...

/r

Anonym sa...

Ah, ganz schön! Då gäller det bara att se till att man är ledig under helgen och däromkring...

/r

Anonym sa...

Oj då, är man otålig och klickar två gånger på publiceraknappen så körs skriptet två gånger och allt blir två... Det kan ju vara ett tips, Kashmir. Klicka och kläm på alla knappar du ser två gånger så kanske det blir två av nåt... ...med tanke på att du vill ha en hang-around asså...

/r

Plast sa...

Men hang-arounds avses såklart hang-arounds till klubben. Möjliga ryttare. Vill men kommer inte till. Och så.

hogstasovjet@ckrm.nu sa...

Sehr gut, wir schauen vorwärts zu dem.

/c

Anonym sa...

Jag är en av de som vill men inte kan komma till. Just nu befinner jag mig på kombinerat arbets- och träningsläger mitt emellan Ystad och Trelleborg, så debuten i CKRM:s färger dröjer nog ända till epilogen i London i början av juli. Men säg till om ni behöver ett fikastopp eller langning innan dess, så ska jag nog ordna det i alla fall.

Skoj med Berlin. Jag har bott i tre år på den avbildade gatan och ska hälsa på svärföräldrarna i slutet av augusti, så blir det inte förr, så ses vi åtminstone på årsmötet.

/piccolo

hogstasovjet@ckrm.nu sa...

Grymt Piccolo, skicka din nuvarande adress på vår mejl så ska jag skicka dig en inplastad CKRM-lapp att sätta mellan ekrarna.

/c