torsdag 27 november 2008

Small=Slut!

Angående vinterns snyggaste Tee, två inlägg nedan...


En rykande åtgång på den minsta storleken antyder att:
a. Våra vänner har en taskig kroppsuppfattning
b. Folk är sjukt vältränade efter säsongen
c. Alla tänker skita i julmaten i år
d. Jag överdrev lite när jag beskrev storlekarna

Men hur som helst är Small alltså slut i lagret. Har du normalt medium funkar det bra med denna också. Inte slim-fit, men herregud, så 2007 det är...

Beställ på bertil@nomaden.net innan Medium också tar slut!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hur många skallar kan vi räkna med att CKRM ställer upp med på Lussekatten på Lördag? Det ryktas om att det kommer att bli en helt förträfflig tävling med många långväga gäster!

/Christofer, Pista Malmö

Simon Busk sa...

Vill ni medverka på efterföljande öldrickning så är det helt okej, dock så kommer ingen som inte cyklat kunna hålla huvudet högt och ryggen rak!

Plast sa...

Med tanke på årets vurp-statistik i CKRM tror jag nog att ett stadslopp som inkluderar hög fart och alkohol snarare betyder huvudet spräckt och ryggen av...
Jag har giltigt förfall, men ska försöka hinna in för att heja på. CKRM donerar gärna en Brutti, sporchi e cattivi-Tee till den som gör första vurpan i Lussekatten. Som tröst och uppmuntran. I folkets anda.
/Stambecco

Anonym sa...

Två vuropar blev det. En dansk bruten armbåge och ett brutet finger. tror att en fin t-shirt skulle värma mitt i smärtan!

Nästa gång förväntar vi oss bättre uppslutning av CKRM!

/Christofer