onsdag 19 november 2008

58 percent wants this T-shirt




Osagt om det är årets julklapp, men nu är den här: CKRM:s högst inofficiella fritidsplagg. En clean t-shirt med texten "brutti, sporchi e cattivi". Designen är - som en stilmedvetne bloggläsaren ju redan räknat ut - en hommage till 80-talet i allmänhet, Katharina Hamnett i synnerhet och framför allt hennes vita, oversized "58 Percent Don't Want Pershing"-Tee.
Den kan bli din för en blygsam hundring + porto. Men upplagan är begränsad så det gäller att passa på. Du beställer genom att skicka ett mail till bertil@nomaden.net.
Storlekarna är alltså rent amerikanskt stora så vill du inte löpa linan ut utan väljer ett mer kontemporärt sätt att bära tröjan får du gå ner en storlek. Minst.

/Stambecco

1 kommentar:

hogstasovjet@ckrm.nu sa...

Föredömligt på min ära!
Jag förutsätter att järnjänget, precis som jag vill ha en. Vågar jag mig på en medium?

/c