söndag 6 januari 2008

Vurpa 1

OK. Först och främst vill jag tacka Stambecco för att han hållt bloggen någorlunda vid liv emedan vi andra fallererat därvidlag på senare tid. Men nu tar vi nya tag.

I ÖVRIGT kan jag berätta att den första cykelvurpan -08 för min del redan är avklarad. Grenslade glatt min SS för en snabb runda till affären men kom inte mer än 50 meter förrän mina nya Mavichjul försvann rätt upp i luften – vintern var här och gatan isbelagd, och det var ta mig fan knappt jag ens kunde till affären.



MEN, den största nyheten för tillfället är att CKRM ändå till slut goes Vätternrundan!!!
Ännu är det dock inte fastlagt hur många vi blir, men jag, Kristian och Jando har hittills tagit hand på saken.
Knutas tror jag visserligen knappast backar ur däremot får vi se om även Plast och Anders går att få loss.
Operation övertalning är härmed påbörjad.
I vilket fall, anmälan (med gemensam start runt tvåtiden på natten) gör vi i januari innan Berlintrippen.
Tobbe är dessutom vidtalad och självfallet kvarstår hans erbjudande om logi innan och efter själva ”anfallet” på sjöjäveln.

/Capitano

2 kommentarer:

Plast sa...

Jag är nog rätt svårövertalad. Men jag ser verkligen fram mot träningen!

Plast

hogstasovjet@ckrm.nu sa...

Ett tips är att läsa en del av bloggarna om rundan. Faktum är att det triggat mig ordentligt idag.

Dock bör vi anmäla oss senast innan veckans slut.

/c