söndag 11 oktober 2009

jag är en syltmunk

Vad ska man säga? Jag har varit en halv människa. Eller; man lever bara en gång. Men jag, och klubben, har varit utan fast Berlin-adress och det måste ju bli ett slut på det, eller hur? Så från och med nästa månad är det nog så att Grünberger Strasse 60 är öppnen som klubblokal igen.
Och med anledning därav föreslår jag Riksting i Berlin vid 6-dagars i velodromen sista helgen i januari igen. Klubbmedlemmar, Hang Arounds, vänner och systerklubbar är givetvis inbjudna. Och Capitano väljer säng först i vanlig ordning. Intresse?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Självklart.

P.

Anonym sa...

Ahh! Wunderbaum! Ganz einfach!

/r

hogstasovjet@ckrm.nu sa...

Uj uj uj! Tänk ”ein gänger” på lång långpromenad ner mot Mitte och vidare upp på Prenzlauer ... som avrundas på Italienhaket runt hörnan framåt kvällen! Men som ni vet, mitt läge är prekärt, så låt oss hoppas.

/C

Anonym sa...

Vi hoppas.

P.