fredag 21 september 2007

Underbar skit

Ett mycket gott garv förlängde åtminstone mitt liv minst ett hack idag tror jag.
Jag läste nämligen årets roligaste tidningsintervju.
P. M. knäcker.
Humor på riktigt.
Jag trodde ett tag att, nej, snart lägger han sig (som alla andra verkar göra förr eller senare).
Icke Per.
Hela intervjun igenom hävdar han att ”detta är skit”.
Och vem håller inte med om det?
Att det ens blev tryckt är en gåta eftersom hela intervjujournalistiken får sig en riktig dängkänga.
Särskilt snabbtidningsbranschens varianter.
Och Per, ja han fick i alla fall en gratislunch.
Klicka på bilden, läs och njut ...

(Själv får jag väl härmed krypa till nått kors och erkänna att jag trots allt läser Metro, i vilket fall när jag som idag pga punka åkte stadsbuss.)

/c

Inga kommentarer: